دولت انگليس خطاب به اسرائيل؛ عليه ايران رجز نخوانيد!
جنبش اسلامی...جنبش ایرانی

گوردون داف از كهنه سربازان نيروي دريايي آمريكا در جنگ ويتنام و سردبير ارشد نشريه «ويتران تودي» در گزارشي تحليلي با اعلام اين موضوع، از درماندگي رژيم صهيونيستي در مقابل ايران خبر داد و تهديدهاي تل آويو را طبل توخالي خواند.
داف در گزارش خود از مخالفت جدي انگليس با هرگونه حمله اسرائيل به ايران خبر داده و درباره محدوديت هاي نظامي تل آويو براي يك عمليات نظامي مي نويسد؛ اين گونه طرح ريزي شده است كه حمله اسرائيل از آذربايجان انجام شود اما تلاش هاي ديپلماتيك از سوي تهران «اين در را براي حمله اسرائيل بسته است.» پرواز مستقيم از روي عربستان سعودي تنها انتخابي است كه براي اسرائيل باقي مي ماند. هر راه ديگري، تركيه و عراق با 4500مايل «پرواز بر آب هاي آزاد» غيرممكن است.
تركيه در مذاكرات اخير خود با ايران، اين كشور را در تلاش خود براي پايان دادن به بن بست هسته اي حمايت كرده است و نمي خواهد به عنوان «راه صاف كن» توسعه طلبي اسرائيل عليه اسلام ديده شود.
عراق هم اخيراً با ايران مذاكره داشته است و با يك دستور 4 ميليارد دلاري براي سلاح هاي روسي پيشرفته به توانايي هاي دفاع هوايي خود افزوده است، هم دفاع هوايي و هم هواپيماهاي جنگي پيشرفته.
داف افزوده است؛ سامانه هاي موشكي كه ايران در اختيار دارد براي پايين آوردن هرگونه هواپيماي اسرائيلي يا ديگر هواپيماها، حتي موشك هاي بالستيك يا كروز كه از فاصله صدها متري به ايران نزديك مي شوند كاملاً كارآمد هستند.
داف در پايان خاطر نشان مي كند ايران به دليل تبحر در جنگ نامتقارن ضربات بسيار سختي به آمريكا و اسرائيل وارد خواهد كرد و هيچكس خواهان چنين منازعه اي نيست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1