گلایه های گلچین پیش از مرگ
جنبش اسلامی...جنبش ایرانی
جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 1:51 PM ::  نويسنده : مریم کولیوند

گلایه های گلچین پیش از مرگ

نادیا دلدار گلچین می‌گفت:« در 10 سال اخیر فعالیت‌های بازیگری‌ را رها نکرده‌ام و سعی کردم دور از عرصه بازیگری نباشم، چون اگر دور باشم احساس افسردگی شدید می‌کنم و فقط دلم می‌خواهد جلوی دوربین باشم.»

 

به گزارش قدس انلاین به نقل از مشرق، این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پیش از در گذشتش به دلیل ناراحتی کلیه در بیمارستان بستری شده بود در دیدار ایسنا، گفته بود: « اگر کار نکنم خرج زندگی‌ام لنگ می‌ماند. من سرپرست ندارم و حتما باید دستم را روی زانویم بگذارم ،‌ بلند شوم و کار کنم.»

نادیا دلدار گلچین گلایه‌مند بود از اینکه هیچ‌کس سراغش را نمی‌گیرد و می‌گفت: « بعد از رفتنم ممکن است دلشان بسوزد و بگویند با این آدم روزگاری داشتیم و الان بین ما نیست.»

وی یادآوری کرده بود:« از سال 80 بیماری‌ام آغاز شد و به نارسایی کلیه مبتلا شدم و وقتی دیدم نمی‌توانم تحمل کنم، در سال 82 اقدام به پیوند کلیه کردم. اما بعد از آن ظاهرا این پیوند به من نساخت و یک روز،‌ روز خوش ندیدم و طی این مدت مدام درگیر بیمارستان هستم و اتفاقات عجیبی برایم افتاده است و هرچند وقت یک بار بستری شده‌ام.

بعد از دوبار جراحی سخت در ستون فقرات، گرفتاری بیماری‌های دیگری شده‌ام که من را در بیمارستان انداخته و حتی تکان نمی‌توانم بخورم.»

نادیا دلدار گلچین می‌گفت:«تنها نباید در موقع نبودن به دنبال هم باشیم. در موقعی هم که هستیم قدر هم را بدانیم و امیدوارم برای همه هنرمندان فقط خوبی و خوشی باشد وهیچ کس نگرانی و گرفتاری نداشته باشد.»

نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد امروز ـ 25 مرداد ماه ـ درگذشت. این بازیگر که سال‌ها از بیماری کلیه رنج می‌برد طی روزهای گذشته با وخامت حالش در کما به سر می‌برد، در بیمارستان عرفان درگذشت.

نادیا دلدار گلچین متولد 1339 در تهران و دارای مدرک تحصیلی دیپلم موسیقی از هنرستان عالی موسیقی است که فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1369 با فیلم «ابلیس» آغاز کرده و در فیلم‌هایی چون «دیدار در استانبول»، «دوروی سکه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامریی»، «خط آتش»، «روسری آبی»، «کمکم کن»، «مهرمادری»، «غریبانه»، «شیدا»، «دختری با کفش‌های کتانی»، مجموعه های تلویزیونی «خاله سارا»، «کهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشکان»، «شن‌های کف رودخانه»، «سه در چهار» و نمایش های «زیر گذر لوطی صالح»، «سوگ»، «مضحکه آدم»، «معرکه در معرکه» و.. به ایفای نقش پرداخته است.

وی فرزند نادر گلچین- خواننده- و دختر عموی مرجانه گلچین -بازیگر- است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1