«حسين لره» دستگير شد!
جنبش اسلامی...جنبش ایرانی
چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 5:35 PM ::  نويسنده : مریم کولیوند

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ به بازداشت يکي از اراذل و اوباش محدوده شهرري، معروف به «حسين لره» اشاره کرد و گفت: اين متهم از سال 90 تاکنون تحت تعقيب بود که با تلاش ماموران عمليات ويژه اين يگان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ گفت: مدتي پيش پرونده اي با موضوع شرارت، تخريب، ضرب و جرح عمدي با چاقو از سوي مقام قضايي به ماموران پايگاه نهم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ ارجاع شد.

وي افزود: متهم اين پرونده يکي از اراذل و اوباش سطح يک شهرستان ري معروف به «حسين لره» بود که از سال 1390 از تهران فرار کرده و با سکونت هاي موقتي در شهرستان هاي مجاور تهران سعي داشت مانع از شناسايي و دستگيري اش شود.

سرهنگ عليرضا محرابي اظهارداشت: با ارجاع پرونده به ماموران اين يگان تحقيقات مقدماتي براي شناسايي محل اين شرور آغاز و مشخص شد که خانواده متهم در محله 13 ابان زندگي مي کنند و وي در حال حاضر به صورت مجردي در خارج از تهران است اما يک آپارتمان در محله نواب دارد که هر از گاهي به آنجا مراجعه کرده و مدتي زندگي مي کند.

وي افزود: بر همين اساس، محل زندگي وي در محدوده نواب شناسايي و تحت نظر قرار گرفت تا اينکه ماموران دريافتند اين فرد شب ها در باغ يکي از دوستانش در «اسلامشهر» مخفي شده که بلافاصله پس از هماهنگي با مقام قضايي براي دستگيري وي به محل اعزام شدند.

سرهنگ محرابي اضافه كرد: اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه شب گذشته اين متهم هنگام تردد با خودروي خود در محل مذکور محاصره و پس از يک سال فرار بازداشت شد که در بازرسي از خودروي وي نيز تعدادي سلاح سرد، ادوات قمار و مصرف مواد مخدر و همچنين اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف متهم به جرايم خود در جريان بازجويي ها، اظهارداشت: پس از تکميل پرونده برابر دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي «شهر ري» متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار پايگاه سوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1