جنبش اسلامی...جنبش ایرانی

صبح روز گذشته در 2 نقطه تهران انفجارهايي رخ داد كه تا لحظه ارسال اين گزارش از عامل و يا عوامل آن اطلاعي در دست نيست و هيچ گروهي مسووليت آن را برعهده نگرفته است. يكي از اين انفجارها در ولنجك و ديگري در بلوار ارتش روي داد كه در نتيجه اين عمليات...



ادامه مطلب ...

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت از ارزان شدن قيمت مرغ در آينده نزديك خبر داد و گفت: 60 هزار تن مرغ از خارج خریداری شده است که از این هفته ، ماهانه ده هزار تن آن وارد می شود.

حسن رادمرد ، با بیان اینکه تلاش می کنیم که کمبودهایی که در زمینه این کالای پرمصرف وجود دارد ، تامین کنیم افزود:...



ادامه مطلب ...

هرچند مقامات نیروی دریایی آمریکا ادعا می کنند که در جنگ احتمالی، قدرت بیشتری خواهند داشت اما پیشرفت های اخیر ایران به نگرانی های آمریکا در خصوص سطح آسیب پذیری ها در نخستین ساعات وقوع جنگ در خلیج فارس دامن زده است.تحلیلگران آمریکایی و خاورمیانه ای می گویند، ایران به سرعت در حال دسترسی به توانمندی‌هایی به منظور هدف قرار دادن ناوهای آمریکایی در خلیج فارس است و در عین در اختیار داشتن زرادخانه ای از موشک های ضد ناو ، ناوگان زیردریایی ها و قایق های تندرو را توسعه داده است.

واشنگتن پست در اين زمينه گزارش داد...



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, :: 11:8 AM ::  نويسنده : مریم کولیوند

روزنامه‌هاي صبح امروز ايران در سرمقاله‌هاي خود به مهمترين مسائل روز كشور و جهان پرداخته‌اند از جمله «خون در دل لعل!»،«دبيركل بي‌اختيار!»،«فراتر از يك فاجعه»،«تحريم ها و گراني ها، يک نکته و چند سوال»،«وتو به خاطر ايران بود؟»،«ميانمار و سكوت بين‌المللي»،«سیاسیون هم روزه بگیرند»،«ارز دو نرخی یا چند نرخی؟»،«آزموده را آزمودن خطاست»و...كه برخي از آنها در زير مي‌آيد.

 روزنامه‌هاي صبح امروز ايران مهمترين عناوين خبري صفحه اول خود را به مسائلي همچون مرغ گران 2000 فروشگاه را نقره‌داغ كرد،پاكسازي مقتدرانه دمشق از تروريست‌ها،نمايندگان:آمار اشتغال زايي دولت واقعي نيست،قدرت نمايي ايران با وتوي روسيه و چين،چالش در مجلس بر سر نرخ بيكاري،روزهاي «مرغي» سياست!،دولتي‌ها، گراني را قبول ندارند،افزايش قيمت برق و گاز منتفي شد و...كه برخي از آنها در زير مي‌آيد.

 یک گروه تی پارتی با متهم کردن اوباما به همجنس گرا و معتاد بودن از رئیس جمهوری آمریکا خواسته است رازهای زندگی گذشته خود را افشا کند...



ادامه مطلب ...
جام جم آنلاين: رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از صف هاي طولاني براي خريد مرغ گفت: اين صف ها در شأن ملت ايران نيست.

"غلامرضا مصباحي مقدم" امروز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاين با بيان اينكه شرايط كنوني كشور، شرايط بحراني يا فوق العاده نيست، افزود:...



ادامه مطلب ...

 

این آزمون در روز یکشنبه مورخه ی 1/5/91 برگزار خواهد شد

این آزمون برای دانش آموزان اول به دوم-دوم به سوم رشته ی ریاضی-دوم به سوم رشته ی تجربی و دوم به سوم

رشته ی انسانی برگزار می شود.

 

هوالناظر
احتراما به استحضار می رسانددرمورخ25/04/1391جلسه شورای شهرستان  خرم آباد در دفتراتحادیه ی انجمن اسلامی استان برگزارگردید.
دراین جلسه که خانم مینا نوراللهی به عنوان دبیرجلسه ی شورا...


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, :: 9:29 AM ::  نويسنده : مریم کولیوند

 

اعزام خانم قزلوند مربی قرارگاه انجمن اسلامی شهرستان ازنا به نشست منطقه ای مربیان منتخب قرارگاه ها در استان قم.
 
درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 74808
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1